Skip links

Συμβουλή της ημέρας

αερόβια άσκηση

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 29/07/21

Η αερόβια άσκηση είναι πολύ σημαντική για την υγεία της καρδιάς και του κυκλοφορικού συστήματος. Εάν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις κάποια μορφή συστηματικής αερόβιας άσκησης, συμβουλέψου τον γιατρό σου εάν υπάρχουν πιθανοί περιορισμοί στις δραστηριότητες που μπορείς να δοκιμάσεις.

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου - 22/07/21

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 22/07/21

Η ακινησία και η αδράνεια μπορούν να επιβαρύνουν την υγεία της καρδιάς και των οστών σου, ιδίως εάν είσαι άνω των 65 ετών. Γι’ αυτό, ακόμη και μετά τη συνταξιοδότηση, προσπάθησε να αφιερώνεις τουλάχιστον 2.5 ώρες την εβδομάδα σε κάποια μορφή σωματικής δραστηριότητας ή ήπιας άσκησης!

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου - 07/06/21

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 07/06/21

Για να έχουμε καλή υγεία, πέρα από τη σωστή τήρηση της αγωγής μας, είναι σημαντικό να διατηρούμε την αισιοδοξία και τη θετική μας διάθεση. Γι’ αυτό, προσπάθησε να χαλαρώνεις, να γελάς συχνά και να περνάς όσο περισσότερο χρόνο μπορείς μαζί με τους αγαπημένους σου!

άγχος μπορεί να δυσκολέψει την καθημερινότητά μας

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 31/05/21

Το άγχος μπορεί να δυσκολέψει την καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας τον τρόπο που σκεφτόμαστε, αισθανόμαστε και συμπεριφερόμαστε. Για να αντιμετωπίσουμε το άγχος, φροντίζουμε να δίνουμε στον εαυτό μας τις απαραίτητες στιγμές σωματικής και πνευματικής χαλάρωσης!

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 21/05/21

Ετοιμάζεστε για λίγη γυμναστική; Θυμηθείτε να κάνετε πρώτα μερικές διατάσεις! Με τις κατάλληλες διατάσεις, οι μύες σας γίνονται περισσότερο ελαστικοί και βελτιώνεται σημαντικά η ευλυγισία των αρθρώσεων.

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 26/04/21

Η ήπια άσκηση μας βοηθά να διατηρούμαστε σε καλή φυσική κατάσταση, ώστε να παραμένουμε υγιείς, δραστήριοι και να χαιρόμαστε την ανεξαρτησία μας! Προσπάθησε να αφιερώνεις τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα σε μια φυσική δραστηριότητα και μείωσε όσο περισσότερο μπορείς την καθιστική ζωή!

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 19/04/21

Το περπάτημα είναι ιδανική άσκηση για άτομα κάθε ηλικίας! Συμβάλλει στην πρόληψη των χρόνιων παθήσεων, βελτιώνει τη διάθεση και μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμών. Βάλε ως στόχο να ασκείσαι τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα!

Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου – 12/04/21

Γνωρίζεις ότι η γιόγκα είναι ιδιαίτερα ευεργετική μορφή άσκησης για τα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη; Όχι μόνο ενισχύει τη δράση της ινσουλίνης, εμποδίζοντας την αύξηση των επιπέδων σακχάρου, αλλά είναι και ιδανική επιλογή για τη μείωση του άγχους!